Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket (cookie) használ. A honlapunk használatával Ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.

Menü

Vásárlási feltételek

 Szállítási feltételek

 Telefonszámunk: +36-30-606-4666                      email: info@vigyazzkezkesztyu.hu

 

Szállítási és fizetési módok:

1. Előre utalás és PayPal előre fizetés 

     Választható fizetési módok:

  • Házhozszállítás DPD futárszolgálattal:  br.1.100.- Ft
  • DPD Csomagpontra szállítás: br.790.- Ft ( Fizetett csomag esetében csak a címzett vagy a címzett által hivatalosan meghatalmazott  személynek adható ki a csomag!)

Kérjük mindkét esetben várják meg a megrendelésük visszaigazolását, és csak azután utalják át a rendelés összegét!

DPD CSOMAGPONTOK listáját megnézhetik a következő linken: DPD CSOMAGPONTOK

 

2.Utánvétel: 

  •   Házhozszállítás DPD futárszolgálattal :br. 1.525.- Ft 

Kérjük olyan címet adjanak meg utánvételes megrendelésnél, ahol a csomag érkezésekor, átvételkor ki tudják fizetni a csomag értékét!

Kiskereskedelmi vásárlóink részére br. 20.000.- forintos megrendelés esetén ingyenes a szállítás.

 

Viszonteladó Partnereinknek kedvezményes árakat biztosítunk bruttó 30.000.- forint feletti vásárlási esetén.

A Viszonteladói szállítási költség  bruttó 1.990.- Ft.

 

Tisztelt jövőbeli Viszonteladó Partnerünk!

Viszonteladói szándékukat jelezzék munkatársainknak, szívesen küldünk tájékoztatást a viszonteladói regisztrációval kapcsolatban!

Viszonteladók számára ingyenes mintacsomag igényelhető!

 

Fizetési feltételek
Áruházunkban az alábbi fizetési módok választhatók:

Banki előre utalás, Csak a   megrendelés visszaigazolása után utalja át a megrendelés összeget az alábbi  bankszámlaszámra:

Doktormarket Kft.

ERSTE 11600006-00000000-52433339 

PayPal fizetés – ez egy automatikusan végrehajtható fizetés, a kártyás fizetéshez hasonló, biztonságos rendszer.

Utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

 

Részletes vásárlási feltételek webáruházunkban:

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy a webáruházunkban igyekszünk feltüntetni a termékek elérhetőségét, raktárkészletét, de mivel több száz termékünk van, ezért előfordulhat, hogy ez nem szerepel helyesen! A visszaigazolásként küldött "Feldolgozás alatt" rendelési állapot azt jelenti, hogy cégünk fogadta a megrendelést és feldolgozását megkezdtük, ellenőrizzük a raktárkészletet. A  megrendelés teljesüléséről ez "Elküldve  vagy Teljesítve" rendelési állapottal értesítjük vásárlóinkat emailben, és sms üzenetet küldünk a szállítmányozó futár  céggel is. (Amennyiben a megadott telefonszám helyes, és alkalmas sms küldésre)

Webáruházunk nem vállal felelősséget az esetlegesen elírt, tévesen megadott árak miatt, mivel a termékoldalak szerkesztése alatt webáruházunk folyamatosan üzemel, rendeléseket lehet leadni. Kérjük vásárlóinkat, tájékozódjanak az e-mailben küldött rendelési visszaigazolásokból.


A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő fizetési módot (utánvét azaz készpénz fizetés a futárnak, bankkártya, banki átutalás, Paypal, ). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.


Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolási állapotok: Vásárlóink a megrendeléseik állapotáról visszaigazolásokat kapnak az általuk megadott email címre.

Minden rendelésről e-mailben visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről.

1 Feldolgozás alatt:

A visszaigazolásként küldött "Feldolgozás alatt" rendelési állapot azt jelenti, hogy cégünk fogadta a megrendelést és feldolgozását megkezdtük, ellenőrizzük a raktárkészletet.

2. Visszaigazolt:

A rendelését feldolgoztuk, ellenőriztük a raktárkészletet és az árat, és ezzel az e-maillel visszaigazoljuk. Megjegyzésben megírjuk, ha a termék, amit rendelt beérkezés alatt van, megadjuk a várható kézbesítés dátumát, idejét.

3. Elküldött, Teljesített:

Általában 1-2 munkanapon belül átadjuk a megrendelést a futárszolgálatnak, és erről a futárszolgálat is SMS, e-mail értesítést küld vásárlónknak, amennyiben a vásárlónk által megadott telefonszám, és e-mail cím helyes.

Viszonteladóink esetében 3-4 munkanapon belül adjuk át a futárszolgálatnak.

A  megjelölt szállítási és fizetési módnak  megfelelően az alábbiak szerint várható a csomagja megérkezése.

Az „ Elküldött, Teljesített” állapotjelentés után:

- 1-2 munkanap utánvétel, és előre utalás esetén az összeg beérkezése után

- 2 munkanap a csomagpontra kért kézbesítés esetén, a csomagpont 5 napig őrzi meg az odakért csomagot.

FONTOS!  Kérjük, hogy megrendeléskor adja meg mobil telefonszámát, hogy az esetleges kérdéseinket és a szállítással kapcsolatos részleteket egyeztetni tudjuk. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

A megrendelést csak a megrendelésen hiánytalanul kitöltött szállítási cím ( Város, utca, házszám, telefonszám, email) megadása alapján tudjuk teljesíteni.

Fizetési módok:


Áruházunkban az alábbi fizetési módok választhatók:

Banki átutalás- a termékkel küldött megrendelés „visszaigazolás” tartalmazza a fizetési határidőt, és a bankszámlaszámot. A webáruházunk előre utalást fogad el.

PayPal fizetés – ez egy automatikusan végrehajtható fizetés, a kártyás fizetéshez hasonló, biztonságos rendszer.

Utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítási módok

A küldemények kézbesítése, szállítása DPD futárszolgálattal, történik. A várható szállítás időpontját a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

  • házhozszállítás
  • DPD csomagpontra szállítás

 

Kiszállítási idő:

Házhozszállítás esetében ha olyan címet ad meg, ahol megoldott, hogy valaki átveszi és kifizeti csomagját. Így tudjuk biztosítani a 1-2 munkanapon belüli szállítást!

Csomagpontra kért megrendelések a visszaigazolástól számított 2 munkanap alatt kerülnek a csomagpontokra, és a csomagpontok 4-5 napig őrzik a csomagot. A csomagpontra kért csomagokat, a vevőn kívül más személy csak meghatalmazással veheti át.

Szállítási költségek:

A br.  15.000.- Ft feletti megrendeléseket ingyenesen szállítjuk házhoz.

A br. 15.000.- Ft alatti vásárlások esetén az alábbi szállítási díjak érvényesek:

1. Házhozszállítás banki előreutalás esetén csomagpontra: br. 790.- Ft

2. Házhozszállítás - utánvétel, átvételkor fizetendő: 1.525.- Ft

 

A szállítást feltételei, elállás:

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.  A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

 Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy a webáruházunkban igyekszünk feltüntetni a termékek elérhetőségét, raktárkészletét, de mivel több száz termékünk van, ezért előfordulhat, hogy ez nem szerepel helyesen! A visszaigazolásként küldött "Feldolgozás alatt" rendelési állapot azt jelenti, hogy cégünk fogadta a megrendelést és feldogozását megkezdtük, ellenőrizzük a raktárkészletet. A megrendelés  állapota „Visszaigazolt”, amennyiben cégünk ellenőrizte a raktárkészletet, elérhetőséget, és szállításra át tudja adni a  megrendelt termékeket. A  megrendelés teljesüléséről ez "Elküldve  vagy Teljesítve" rendelési állapottal értesítjük vásárlóinkat e-mailben, és SMS üzenetet küldünk a szállítmányozó futár  céggel is.( Amennyiben a megadott telefonszám helyes, és alkalmas SMS küldésre)

„Részben teljesítve” állapot azt jelenti, hogy a vásárlóval egyeztetve a rendelkezésre álló termékeket elküldjük, a beérkező termékeket később szállítjuk.

Webáruházunk nem vállal felelősséget az esetlegesen elírt, tévesen megadott árak miatt, mivel a termékoldalak szerkesztése alatt webáruházunk folyamatosan üzemel, rendeléseket lehet leadni.Kérjük vásárlóinkat, tájékozódjanak az e-mailben küldött rendelési visszaigazolásokból.


A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza, a kézbesítéstől számított 8 napon belül. Ilyenkor, ha nem csere termékről van szó, hanem visszaküldésről,a szállítási költségek a megrendelőt terhelik. A termék cseréje esetén a szállítási díjat cégünk vállalja.
Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar,  a vásárlási feltételek elfogadásával a Vásárló önmagára nézve elfogadottnak tekinti a szállítási feltételeket.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék pótlását biztosítjuk. Ilyen esetben kérünk értesítést, fényképeket,részletes  leírást a csomagban esett kárral, sérüléssel kapcsolatban és kérjük együttműködésüket az ebből eredő károk elhárításában.  Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad!

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta .


Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon és/ vagy SMS-ben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására 

 

Keresés